When the exames starts... - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Lidewij Rouhof - WaarBenJij.nu When the exames starts... - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Lidewij Rouhof - WaarBenJij.nu

When the exames starts...

Door: Lidewijrouhof

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

11 Mei 2011 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Over een uur begint mijn vierde examen. Ondertussen heb ik al een paper voor wiskunde gehad en twee voor geschiedenis.. helaas moeten er nog veel komen!

Er hangt een stressende sfeer in de residencs, in school en in de cafes waar iedere uwc student nog probeert om de laatste dingetjes in hun hoofd te stampen.
ik had me voorgenomen om goed te gaan studeren en het gaat redelijk. Al is het wel moeilijk om niet aan al de verleidingen toe te geven. Nog even pannenkoeken eten, een filmpje kijken, wandelingen, een lang bad: alles om maar niet hoeven te leren.

Dinsdag heb ik mijn laatste examens en dat wordt uirgebreid gevierd in Old Mans met Rakija.En dan wordt het een weekje met niks doen. Slapen, uit gaan, films kijken (wat we nu eigenlijk ook al doen..), en er zijn wat uitjes gepland. Dan wordt het afscheid nemen wat me nu toch ook al af en toe raakt. Gisteravond stiekem uit onze raam een sigaretje roken met de backstreet boxs op de achtergrond, beseffen dat volgend jaar ik met hele andere mensen in een kamer zal zijn. Daarnaast ook nog eens een heel ander huis! Ik denk dat ik maar een foto moet maken van mijn deel van de kamer om die op mijn volgende muur te plakken!
Het is ook wel goed dat het tweede jaar in zicht is. Met firsties uit Ethiopie, Namibie, Rwanda, Israel & Palestina, Pakistan en Mexico! Het gaat goed met UWCiM.

Over een weekje klaar, over twee weken terug naar Nederland. Samen met Fanni gaan we interrailen om dan op mijn verjaardag thuis te komen. Vliegtickets voor Ethiopie zijn geboekt en voorderest ga ik veel na genieten van mijn eerste jaar in Bosnie, ga ik me verheugen op mijn tweede jaar en ga ik vooral heel veel genieten van de mensen thuis.

Wish me luck!

  • 11 Mei 2011 - 11:10

    Detmer:

    dikke siepel jonguhhhhhh :D

    (je kent me niet)

  • 11 Mei 2011 - 11:10

    Lidewij Rouhof:

    detmer, gedraag je een beetje wil je?
    moet jij niet eventjes leren voor wiskunde??

  • 11 Mei 2011 - 11:11

    Anoniempje:

    moet jij nodig zeggen dikke siepel:)

  • 11 Mei 2011 - 11:12

    Lidewij Rouhof:

    detmer je zit naast me.. ik kan zien wat je aan het typen bent :P

  • 11 Mei 2011 - 11:13

    Zeer Anoniem:

    sws niet zeg ik dan vies hard!

    je kent me niet maa rdan met de hyvesstreep erdoor heen:D

  • 11 Mei 2011 - 15:07

    Kavita:

    Heee Lidwij,

    Heel veel succes met je examens, die van mij beginnen over een week en ik stress echt heel erg ;)
    Denk je dat we nog een keer kunnen meeten als je in nl bent?
    Liefs.

  • 11 Mei 2011 - 16:23

    Julie:

    Hebben jullie en bad daar?!! wat een luuuxe!!!

  • 12 Mei 2011 - 06:04

    Marije:

    Heel veel succes meis, zal voor je duimen!!
    xxx

  • 13 Mei 2011 - 12:56

    Lianne:

    Heee lied!

    Ik heb even bijgelezen, had namelijk heel wat gemist. Het klinkt allemaal zo vet, hoop dat als je weer in Nederland bent ik je deze x wel even kan spreken!

    Liefs en succes met je examens! xxx

  • 15 Mei 2011 - 19:28

    Marga:

    Hoi lidewij
    Jouw examens zitten erop? bo gaat dinsdag beginnen met nederlands Als alles gaat zoals in de pta weken dan zal ze wel een diploma krijgen Zoals ik lees ben jij ook al bezig met het volgend jaar dus zal je er ook wel goed voorstaan.
    Leuk je verhalen zo af en toe te lezen Meid wat een leuke tijd en wat een moooie dingen je meemaakt geniet ervan en zo af en toe pannenkoeken tijdens een wandeling en eindigen in een bad is ook gewoon nodig toch?
    nog veel suc6 en een dikke knuffel van mij
    marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

Lidewij

Ik ga 5&6 vwo afmaken op een United World College, in Mostar.

Actief sinds 23 Mei 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 52408

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2010 - 25 Mei 2012

UWC Mostar in Bosnie-Herzegovina

Landen bezocht: