Winter Wonderland - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Lidewij Rouhof - WaarBenJij.nu Winter Wonderland - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Lidewij Rouhof - WaarBenJij.nu

Winter Wonderland

Door: Lidewijrouhof

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

06 Februari 2012 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Dit is een beetje een cynische titel als ik bekijk in wat voor een situatie we zitten, hier in Mostar, Bosnië en Herzegovina. Ik moet toegeven dat wanneer ik uit het raam kijk er een fantastisch uitzicht is! Meer dan een meter sneeuw, geen auto’s meer te zien (allemaal bedolven onder de sneeuw), en zeker ’s avonds geeft de sneeuw een mooi licht in het donker. Toch is het verre van romantisch aangezien de voedselwaren in de winkels (de paar winkels die nog open zijn) langzaam op begint te raken, elektriciteit aan en uit gaat wat er voor zorgt dat de kamer ontzettend koud zijn en misschien nog wel het ergste van allemaal: geen internet in de residences.
Maar ondanks al die ongemakken, het is wel een ontzettend spannend avontuur! We vermaken ons met films, boeken, kaartspelletjes en een klein beetje studeren, want de scholen gesloten. We hebben het al als ene geschenk uit de hemel genoemd, zo midden in die trial exams!
Helaas houd ik het hier bij en komt er snel een langere update: er valt veel te vertellen maar ik ben bang dat internet het niet lang meer uit houdt in dit cafetje, het lijkt erop dat de sneeuwstrom die voorspeld is voor vanavond al begonnen is…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

Lidewij

Ik ga 5&6 vwo afmaken op een United World College, in Mostar.

Actief sinds 23 Mei 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 52389

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2010 - 25 Mei 2012

UWC Mostar in Bosnie-Herzegovina

Landen bezocht: